Měření antioxidantů Brno

03.10.2013 10:54

Měření antioxidantů Brno pod záštitou spol. Green ways

místo: ZŠ Antonínská

Místo: Brno 22.10.2013 od 16.00-18.00

cena: 200kč

Seznam antioxidantů AWA shop Brno

Již přes 20 let se zajímám o vše pro zdraví. Za ta léta jsem poznala spoustu potravinových doplňků. Posledních šest let jsou mojí prioritou zelené potraviny – Mladý ječmen a Chlorella Pyrenoidosa – od společnosti Green Ways.

 

Protože mám hodně přátel z této oblasti, byla jsem pozvána na prezentaci nově vstupující firmy na český trh. Při pozvání mi byla nabídnuta možnost změřit si hodnotu antioxidantů v těle. Vím, že se tyto měření provádí např. z vlasů nebo z odebrané krve a finančně se pohybují v částkách 500 -2 000 Kč a i více.

Vždy mě zajímá, co má v nabídce konkurence a měření stálo pouhé 200,- Kč. Souhlasila jsem, že se přednášky zúčastním a nechám si změřit i hodnotu antioxidantů.

Na tuto akci jsem pozvala svého partnera v „ zeleném“ Green ways.  Je masér a má rovněž znalosti z oblasti zdraví a výživy.

Dostavili jsme se do příslušných prostor restaurace ve stanovenou dobu. Nikdo další z pozvaných již nepřišel. Protože mám kancelář za rohem, asi 5 minut cesty, navrhla jsem organizátorům, když jsme tam jen my dva, že se můžeme přesunout ke mně. Manžel, který ještě pracoval, toho využil a přednášky se zúčastnil také. Firma nám představila produkty. Hlavní důraz přednášky byl na důležitost antioxidantů. Pro nás tři to byly informace, které již částečně známe. Nezavrhuji preparáty této firmy, ani ostatních. Hlavními produkty byly komplexy (sestavené produkty), které někdo stvořil. Blíže jsem prozkoumala jeden nápoj. Byl konzervován benzoanem sodným. I když se tato látka používá hodně v potravinářském průmyslu (známá Éčka), pokud mám možnost volby, vždy sáhnu raději po produktu, který je bez konzervantů. Otevřeně jsme řekli, že všichni dlouhodobě užíváme zelené potraviny. Vše probíhalo v příjemné a pohodové atmosféře.

 

Průběh a výsledky měření antioxidantů

Vrátila jsem se ten den ve dvě v noci z pobytu na horách v Rakousku. Měli jsme tam polopenzi a strava neobsahovala téměř žádné ovoce a zeleninu. Sebou jsem měla jen Chlorellu, kterou jsem užívala jen ráno. A protože jsme večery trávily u vínečka, měla jsem strach, že mé měření dopadne slabě. 

 

Přístoj – Biofotonický scanner, měření hladiny antioxidantů v těle

první přístroj, který neinvazivním způsobem může měřit hladinu antioxidantů v těle. V přístroji je otvor, kde přiložíte dlaň a barevný světelný paprsek změří hladinu karotenoidů v pokožce. Hladina karotenoidů je důležitým přirozeným ukazatelem obranného antioxidačního systému těla.

 

Tabulka hodnot hladiny antioxidantů:

pod 19 000           Extremně nízká hladina antioxidantů v těle. (cca 38%)

20 000 – 29 000    Velmi nízká hladina antioxidantů v těle. (cca24%)

30 000 – 39 000    Průměrná hladina antioxidantů v těle. (Tady jsou lidé, kteří již dbají o zdravý životní styl .)

40 000 – 49 000    Dostačující hladina antioxidantů v těle.  (2-4%)

50 000 a více         Optimální hladina antioxidantů v těle.  (1-3%.)

 

Poslední dvě hodnoty (dostačující a optimální), dosahuje velmi malé procento lidí.

 Den před námi probíhalo měření v Ostravě, kde se většina pohybovala v první – nejnižší kategorii. Důsledkem je prý životní styl, špatné ovzduší, malé množství ovoce a zeleniny anebo jen zelenina z obchodních domů, která nemá tolik výživných látek. 

Šla jsem na měření jako první plná strachu, že jsem na horách nejedla moc zdravě. Naměřili mi hodnotu 57 000!!!, což je vynikající a prý moc lidí s takto vysokou hodnotou nemají. Manželovi,  naměřili 49 000 !!!, je to  těsně pod optimální padesátkou a  Pavlovi Procházkovi 47 000 !!! (Také vynikající výsledky.).

Všichni tři jsme měli opravdu vysoké hodnoty, se kterými se moc ve své praxi nesetkávají. Systém dané firmy je takový: Změřit hodnotu antioxidantů. A protože se pohybují u většiny lidí v nízkých hodnotách, doporučit jim jejich produkty pro zvýšení.

Nám třem jen pogratulovali ke skvělým výsledkům a k vysokému množství antioxidantů v těle! Byli féroví a řekli: „To co užíváte je dobré. Přesvědčili jsme se o tom a užívejte to dál. Je to pravdivý produkt.“ A taky přiznali, že jsou rádi, že jim na prezentaci nepřišel nikdo další, protože my bychom je přesvědčili svými výsledky na naše zelené!