Zkušenosti s produkty Ramissio

10.02.2014 10:48

Zkušenosti s produkty Ramissio

Muž 48 let Aleš Sehnal
"Před cca 15-ti letymi byl  zjištěn vysoký krevní tlak změřen 145/115 a nasazen přípravek Diroton 10mg. Před 2,5 roku jsem objevil kustovnici čínskou za studena lisovanou a začal jsem ji pravidelně užívat. Před cca 1 rokem mi tlak se srovnal na 125/95 a lékař mi ponížil přípravek na Diroton 5mg. Před 14-ti dny mi opakovaně bylo naměřeno 110/80 a vysazeny léky na vysoký krevní tlak V průběhu posledního půl roku jsem ještě užíval 2x 15-ti denní kůru detoxikace pomocí Ramissio Detox plaster, kdy se mi mimochodem velice dobře spalo a celý následující den jsem měl daleko více energie. Kustovnici užívá celá naše rodina."

Syn Richard 7 let
"Na jaře loňského roku se mu objevila vyrážka po celém těle a kožní lékařka diagnostikovala poruchu imunitního systému a chtěla nasadit kortikoidy s dovětkem že si myslí že je bude užívat do konce života, neboť si s tím zatím lékaři příliš neví rady. Tuto léčbu jsme odmítly a nasadily 2-3x denně Goji kustovnici  Ramissio 15ml. Po měsíci užívání se vyrážka ztratila a ani paní doktorka nechtěla věřit čím se to stalo. Přiznaly jsme barvu a řekli čím jsme ho vyléčili a alespoň uznala že tato cesta není špatná."